20 Eylül 2007 Perşembe

Doğru Yerden Reklam Alın Kazanın Sonra Üzülmeyin.

Evet arkadaşlar bu makaleyi yazma gereği duydum.Çünkü sizleri bilgilendirmek istedim bazı para kazandırma tuzakları ve yalanları hakkında sizleri.Bende bundan 2-3 sene önce internette sörf yapmak ve program download yapmaktan başka birşey yapmazdım.Bir gün internetten para kazanayım dedim ve önüme PTC siteleri çıktı.Keşke çıkmaz olaydı.İşte sizin belirlediğiniz bir e-mail adresine reklam e-postaları gönderiyorlar ve mailleri okuyorsunuz.Güya her mail okuma başına 2000$ alıyordum.Ne kadar saçma değilmi bunun gibi birçok PTC sitesi vardı.Ve bir akşamda 38 000 $ toplamıştım.O zamanlar para kazanma konusunda fazla birşey bilmediğim için tabi seviniyordum.Havalara uçuyordum.Geleceğe umutla bakıyordum.Ama 1.5 ay sonunda gördümki bu sitelerin sistemleri hep aynı ve insanları kandırıyorlar ve hiçbir ödeme yapmıyorlar.Spam resimlerle falan insanları ağutuyorlar.İşte en sonunda anladığım zaman bunların ne işler çevirdiğini dünyam başıma yıkılmıştı.Gerçekten çok ümitlenmiştim ve artık para kazanma konusunda sıkıntım olmaz diyordum.Hâla bu sistemleri tanıtan bazı arkadaşlar var ve yeni nesil webmaster'ları olmicak hayaller yaşatarak gururlarının incilmesine sebep oluyorlar.İşte bende bloğumda böyle maille para veren kandırmacalı şeylere inanmayın diyorum.Ve sizleri önceden uyarıyorum.Hangi reklam psikolojisi mail okutarak o ekranda sadece 1-2 saniye kalarak para kazandırabilir? Burda düşündüğünüz zaman reklam yayınlama prensiplerini tamamen alt üst eden bir sistemle karşılaşıyorsunuz.Bugün bir çok webmaster artık Google AdSense reklamları yayınlıyorlar sitelerinde.Ve reklam psikolojileri o kadar müthiş birşeyki hem reklamveren şirket istediği müşteriye ulaşıyor.Hem yayıncı yayınladığı reklamlardan para kazanıyor.Bundan sonraki makalelerimde sizlere gerçekten kazandıran ve ödeme yapan sistemler hakkında bahsedeceğim.Kalın sağlıcakla.



parakazanmakeyfi.blogspot.com

Hiç yorum yok: