21 Eylül 2007 Cuma

Agloco Para Kazanma Sistemi Hakkında Bilgi

Merhaba bugün sizlere agloco para kazanma sistemi hakkında bahsedeceğim.

Agloco Para Kazandırma Sistemi Şöyle çalışıyor; Siz sisteme başvuruyorsunuz ve Size bir referans link'i veriliyor.Bu referans linki ile arkadaşlarınızı çevrenizi ve bazı kişileri sisteme kayıt yaptırırsanız, bu kaydı yapılan kişiler sizin alt üyeniz oluyor.Ve her üyenin kazandığı miktardan sizede bir % lik dilim geçiyor.

Birde bu sistemin temeli olan Agloco WievBar'ı indiriyorsunuz bilgisayarınıza ve wievbar'ı kuruyorsunuz kullanıcı adı ve şifrenizi girerek sisteme login oluyorsunuz.Ve wievbar arkaplanda çalışıyor.Siz işlerinize bakıyorsunuz o arkaplanda reklam yapıyor.Ve siz para kazanıyorsunuz.

Evet sistemin çalışma mantığı böyle şimdide benim kendi düşüncelerime gelelim.Öncelikle kâra geçmeden ödeme yapmayı düşünmüyorlarmış.Ne zaman kâr yapacaklarsa.Ben denedim 1-2 ay ne kadar kazandığımıda bilmiyorum.Sonra bıraktım.Adamlar o kadar reklam çıkartıyorlar kâra geçmedik deyip ödeme yapmıyorlar.Üyeleri bekliyor.

Size soruyorum.Hangi reklamveren reklamı yayınlanırken kişinin başka işler ile oyalanmasını ister.Yani wievbar arkada çalışıyor.Bu reklam çeşidinin hangi reklamverene dönüşü oluyor?Düşünsenize reklamınız arkaplanda çalışan bir wievbar'da görüntüleniyor.Ve kişi sizin reklamınıza bakmıyor bile.Kendi işlerini yapıyor.

Sizce böyle bir algoritma ve düşünce ile hangi şirket kâr yapabilir.Ve üyelerine ödeme yapabilir.Reklam verme Mantığını çiğniyor bir kere.Bence ödeme yapamayacaklar.Neyse iyi günler dilerim.

Hiç yorum yok: